Show simple item record

dc.contributor.authorHaidl Dietlmeier, Anton
dc.contributor.otherFilología Francesa e Inglesaen_US
dc.date.accessioned2011-05-10T11:43:07Z
dc.date.available2011-05-10T11:43:07Z
dc.date.issued1993-01-01T00:00:00Z
dc.identifier.issn1133682x
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10498/11095
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospaen_US
dc.publisherCádiz: Universidad de Cádiz, Servicio de Publicacionesen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourcePRAGMALINGÜÍSTICA (1133628x)- 1993, v. 1 -pp. 367-398en_US
dc.titleLa "teoría de la relevancia" y los procesos de adquisición en la enseñanza de idiomas extranjerosen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
This work is under a Creative Commons License Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported