• español
    • English
  • Login
  • English 
    • español
    • English

UniversidaddeCádiz

Área de Biblioteca, Archivo y Publicaciones
Communities and Collections
View Item 
  •   RODIN Home
  • Producción Científica
  • Artículos Científicos
  • View Item
  •   RODIN Home
  • Producción Científica
  • Artículos Científicos
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Publicidad en las Redes Sociales: Nuevas formas de comunicación publicitaria, capacidad de elección y segmentación del producto anunciado

Thumbnail
Identificadores

URI: http://hdl.handle.net/10498/20714

ISSN: 1989-7073

Files
Articulo para RODIN.pdf (320.9Kb)
Statistics
View statistics
Share
Export
Export reference to MendeleyRefworksEndNoteBibTexRIS
Metadata
Show full item record
Author/s
Álvarez Sigüenza, Juan Francisco
Date
2018-07-25
Department
Marketing y Comunicación
Source
Publicaciones Didácticas - Agosto 2018, Nº97 pp.586 a 588
Abstract
La publicidad en Internet ha cambiado el modo de acceso de los públicos a los productos o las marcas y el modo de hacer publicidad de los anunciantes alejándose un poco de las publicidad convencional ya que se crea en el entorno online con especiales características; ambas adaptaciones crean especiales espacios y vínculos donde usuario y anunciante interaccionan en beneficio propio, con resultados satisfactorios por parte del cliente y un nuevo modo de hacer publicidad de los anunciantes a muy bajo coste con grandes resultados.
 
The Internet advertising has changed the way in which audiences access products or brands and how advertisers advertise themselves by moving away from conventional advertising, as it is created in the online environment with special features; both adaptations create special spaces and links where user and advertiser interact for their own benefit, with satisfactory results from the client and a new way of advertising advertisers at very low cost with great results.
 
Subjects
Redes sociales; publicidad; anunciante; consumidor; segmentación; Social networks; advertising; advertiser; consumer; segmentation
Collections
  • Artículos Científicos [4817]
  • Articulos Científicos Mark. Com. [127]
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
This work is under a Creative Commons License Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

Browse

All of RODINCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Información adicional

AboutDeposit in RODINPoliciesGuidelinesRightsLinksStatisticsNewsFrequently Asked Questions

RODIN is available through

OpenAIREOAIsterRecolectaHispanaEuropeanaBaseDARTOATDGoogle Academic

Related links

Sherpa/RomeoDulcineaROAROpenDOARCreative CommonsORCID

RODIN está gestionado por el Área de Biblioteca, Archivo y Publicaciones de la Universidad de Cádiz

Contact informationSuggestionsUser Support