• español
    • English
  • Login
  • English 
    • español
    • English

UniversidaddeCádiz

Área de Biblioteca, Archivo y Publicaciones
Communities and Collections
View Item 
  •   RODIN Home
  • Producción Docente
  • Objetos de Aprendizaje
  • View Item
  •   RODIN Home
  • Producción Docente
  • Objetos de Aprendizaje
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Análisis Químico Cualitativo: Identificación de Aniones. Video 4 de 6 - Ensayo 3: Mezcla de dos aniones

Thumbnail
Identificadores

URI: http://hdl.handle.net/10498/23986

Files
Video 4 de 6: Ensayo 3: Mezcla de dos aniones (52.24Mb)
Statistics
View statistics
Share
Export
Export reference to MendeleyRefworksEndNoteBibTexRIS
Metadata
Show full item record
Author/s
Palacios Santander, José María; Herce Sesa, Belén; Vázquez González, Marcos; Cubillana Aguilera, Laura
Date
2020-11-24
Department
Química Analítica
Abstract
Ensayo 3: Mezcla de dos aniones. Vídeo 4 de 6 de análisis químico cualitativo: identificación de aniones.
Subjects
Análisis Químico Cualitativo; Aniones; Identificación de aniones; Química Analítica; Grado en Química; Grado en Enología
Collections
  • Material Docente Quim. Ana. [495]
  • Objetos de Aprendizaje [1027]
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
This work is under a Creative Commons License Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

Browse

All of RODINCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Información adicional

AboutDeposit in RODINPoliciesGuidelinesRightsLinksStatisticsNewsFrequently Asked Questions

RODIN is available through

OpenAIREOAIsterRecolectaHispanaEuropeanaBaseDARTOATDGoogle Academic

Related links

Sherpa/RomeoDulcineaROAROpenDOARCreative CommonsORCID

RODIN está gestionado por el Área de Biblioteca, Archivo y Publicaciones de la Universidad de Cádiz

Contact informationSuggestions