Articulos Científicos Fil. Fra. Ing.
Browse by
Recent submissions
-
Engaging in predatory practices: How editors persuade prospective authors
(Universidad Complutense de Madrid, 2023-02) -
La escolarización femenina en África: la visión de las escritoras
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, 2022) -
Visual authoring of virtual reality conversational scenarios for e‑learning
(SPRINGER, 2022) -
Transiter du 'féminin' au 'masculin' avec Paul B. Preciado
(UNIV BABES-BOLYAI, 2022) -
De «La Femme assise» (1964) à «Libérett’» (1979): Copi ou la déconstruction du jeu des apparences à travers le corps
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, 2022) -
Monitoring emi teachers to assess their progress in university bilingual programs
(Universidad de Alicante, 2021) -
Paul Auster’S Transcendentalism: Shifting Postmodern Sensibility in The New Millennium
(Universidad de La Rioja, 2021) -
Post-Postmodernism: Mapping Out the Zeitgeist of the New Millennium
(Sociedad Espanola de Estudios Literarios de Cultura Popular, 2022-02) -
Gender inequality on Twitter during the UK election of 2019
(Universitat de Valencia, 2021) -
The Role of Women in Business English Textbooks (1970s-2010s)
(University of Belgrade, 2022) -
Modelling through Modality: (Re)shaping Brexit
(Ediciones Universidad de Valladolid, 2021) -
Franceses y españoles en el Cádiz de 1700 a tra-vés de Voyages du P. Labat des FF. Prescheurs en Espagne et en Italie
(ASOC PROFESORES FRANCES UNIV ESPANOLA-APFUE, 2021) -
Reconstructing Realism in Post-Postmodern Narrative: Dave Eggers's A Heartbreaking Work of Staggering Genius
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, SERVICIO PUBLICACIONES, 2021) -
La Princesse des ténèbres (1896) de Rachilde (1860-1953): reescritura femenina del Fausto
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, 2021) -
Post-Postmodern Cinema at the Turn of the Millennium: Paul Thomas Anderson‘s Magnolia
(Universidad de Sevilla, 2020) -
Construire une identite belge hors de l'hexagone
(2020-12) -
El papel del lector y su auge en la reciente teoría literaria francesa
(UNIV CASTILLA-LA MANCHA, 2021) -
Le paratexte parodique : prières d’insérer de Marcel Aymé
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, SERVICIO PUBLICACIONES, 2021) -
Evidence-Based Assessment of Student Performance in Virtual Worlds
(MDPI, 2021-01)