Articulos Científicos Fil. Fra. Ing.
Browse by
Recent submissions
-
Paul Auster’S Transcendentalism: Shifting Postmodern Sensibility in The New Millennium
(Universidad de La Rioja, 2021) -
Post-Postmodernism: Mapping Out the Zeitgeist of the New Millennium
(Sociedad Espanola de Estudios Literarios de Cultura Popular, 2022-02) -
Gender inequality on Twitter during the UK election of 2019
(Universitat de Valencia, 2021) -
The Role of Women in Business English Textbooks (1970s-2010s)
(University of Belgrade, 2022) -
Modelling through Modality: (Re)shaping Brexit
(Ediciones Universidad de Valladolid, 2021) -
Franceses y españoles en el Cádiz de 1700 a tra-vés de Voyages du P. Labat des FF. Prescheurs en Espagne et en Italie
(ASOC PROFESORES FRANCES UNIV ESPANOLA-APFUE, 2021) -
Reconstructing Realism in Post-Postmodern Narrative: Dave Eggers's A Heartbreaking Work of Staggering Genius
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, SERVICIO PUBLICACIONES, 2021) -
La Princesse des ténèbres (1896) de Rachilde (1860-1953): reescritura femenina del Fausto
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, 2021) -
Post-Postmodern Cinema at the Turn of the Millennium: Paul Thomas Anderson‘s Magnolia
(Universidad de Sevilla, 2020) -
Construire une identite belge hors de l'hexagone
(2020-12) -
El papel del lector y su auge en la reciente teoría literaria francesa
(UNIV CASTILLA-LA MANCHA, 2021) -
Le paratexte parodique : prières d’insérer de Marcel Aymé
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, SERVICIO PUBLICACIONES, 2021) -
Evidence-Based Assessment of Student Performance in Virtual Worlds
(MDPI, 2021-01) -
Non-relational Embedding Verbs: Quotes and Reports
(UNIV COMPLUTENSE MADRID, 2020) -
A Review of Virtual Reality-Based Language Learning Apps
(ASOC IBEROAMERICANA EDUCACION SUPERIOR DISTANCIA, 2021-01) -
Transidentité et transfiction à l’heure de la postmodernité
(UNIV BABES, 2020) -
Educar desde la interseccionalidad: Recepción de una película en un centro de trabajadores
(Universidad Nacional Autonoma de Mexico, 2020) -
Una app gamificada para incrementar la motivación hacia el aprendizaje de idiomas
(Universidad de Cádiz, 2020-07) -
Investigating the teacher education needs of experienced ESP teachers in spanish universities
(AELFE, UNIV JAUME I, 2019)